sonic lost world

sonic lost world

joi, 15 august 2013

Vand Hero Factory STORMER 3.0

Salut !
Sunt Mihaita, am 8 ani si m-am hotarat sa vand unele jucarii care ocupa spatiul fara rost. Astazi va prezint jucaria Hero Factory STORMER 3.0. 
Parintii mei au cumparat-o cu 70 lei cand aveam 6 ani.
Am hotarat sa o punem la vanzare cu 20 lei si o trimitem in tara fie prin curier rapid (20 lei) fie prin posta (10 lei).
Pentru clientii interesati, va anunta ca am toata colectia de Hero Factory, mai putin modelele aparute anul acesta. Am sa adaug in timp si alte jucarii hero factory, de care am hotarat sa ma despart.
Astazi vand:
- Jucarie Hero Factory Stormer 3.0;
- jucarie folosita, dar intretinuta;
- are toate piesele complete;
- are cutia originala si instructiunile.
Mai jos aveti fotografii cu jucaria Hero Factory 3.0
Cei dornici sa cumpere aceasta jucarie, ii rog sa sune la telefon 0344.405.933!
Va astept!

Vand jucarie Hero Factory STORMER 3.0

Vand jucarie Hero Factory STORMER 3.0

Hero Factory

Stormer 3.0

Hero Factory Stormer 3.0

Vand jucarie Hero Factory STORMER 3.0

Vand jucarie Hero Factory STORMER 3.0

Vand jucarie Hero Factory STORMER 3.0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu